solsting? nej, nyupphittad inspiration! :)

Och det är rubriken som det här inlägget kommer att handla om...
...för jag har tror att jag har hittat någon form av inspiration, frågan är inspiration till vad?!
Har varit uppe tidigt, eller vaken sent, och promenerat en del de senaste veckorna (fast igår kom jag hem, bytte om till promenadkläder och sen somnade jag på soffan...).
När jag idag loggade in på min mail (ärligt, gör det inte allför ofta då jag brukar glömma att jag har fått spam-mail... ;) ) så hade jag återigen fått ett mail ifrån hyresbostader.se och tänkte att nej, men nu stannar jag ju här på Cypern...kanske ska avregistrera mig...och får följande mail:
_____________________________________________

Från: 
Datum: 5/7/2011 7:54:50 PM
   Till: [email protected]
Glömt PIN-kod

Det är mänskligt att glömma - speciellt PIN-koder. Var så god, här är Din PIN-kod: ****
_____________________________________________

Ärligt?!!!???!?!?!? Detta fick mig nästan att fortsätta min önskan om att vara student o leta efter bostad hos hyresbostader.se...jag menar, hur många skriver att det är mänskligt att glömma lösenord?! Och då menar jag alla andra (Inte Mamma här inte! Allt gott menat!!) som skriver upp lösenord osv men hallå, börja ett påminn-mail med att "det är mänskligt att glömma"! Jag tycker väldigt mycket om hyresbostader.se!!!

Och det är ungefär här jag hittar lite inspiration...förutom att ha pratat x antal timmar med Emma på skype (japp, här blir du outad!!!)...så hoppas på fortsättning av min blogg under juli månad! Inser oxå att jag under juni inte skrev ett inlägg men det kanske kan vara glömt och förlåtet! ;)

Ta hand om er!
Puss & Kram!
/Mia

P.S. Hade varit kul att höra vilka av er som fortfarande läser lite av vad jag skriver om som en-urkass-bloggare-borde-säga-här... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0